به وبلاگ مدافعین زهرا خوش امدید

به وبلاگ مدافعین زهرا خوش امدید

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان عزیز در حال ویرایش قالب وبلاگ خودم بودم که یکباره یک مسیحی از قسمت چت لوکس بلاگ وبلاگ خودش رو تبلیغ کرد

اولش متوجه نشدم که یک وبلاگ مسیحی هست اما بعدش که وبلاگش رو دیدم از سوال کردم که مسیحی هستی؟ و اون جواب

داد آره و بحث ما شروع شد لطفا حتما بحث ادمین وبلاگ رعد و یک مسیحی رو تا آخر بخونید من بحث هام رو براتون از قسمت چت لوکس بلاگ کپی پیست کردم  و دستان

عکس آدم خالی من هستم و عکس شکسته شخص مسیحی(مجتبی کریمی) که پیام های هر شخص زیر عکسش نوشته شده

http://www.mojtabakarimi698.loxblog.com/

شما
12:56pmسلام مسیحی هستی؟
مجتبي كريمي
yes
شما
خیلی دوست داشتم با یه مسیحی صحبت کنم
چرا شماها میگید عیسی پسر خداست؟(جوابی نداد)
شما
با مطالبی که در مورد رهبر ایران نوشتی کاری ندارم طبق اصل 23 قانون اساسی میشه بهش گفت آزادی بیان
اما انصافا خیلی تعارض دارید در سوال اسلامی داشتی در خدمتم
مجتبي كريمي
afarin
شما
تعارضات در وبلاگ خودت هم خیلی زیاده
مجتبي كريمي
azize del taaroz dar morede chi?
man harchi haqiqate neveshtam
va bar tebqe sanad
شما
ما شیعه ها یک عادتی داریم وقتی ازمون سوال بشه حتما جواب میدیم و اگر ندونیم هم میگیم نمیدونم
باید سندی که نوشتی معتبر باشه
مجتبي كريمي
ok
ye soal
شما
بفرمایید
مجتبي كريمي
ebrahim chand sal pish zendegi mikarde?
?
شما
نمیدونم
مجتبي كريمي
azize delami
shoma gofti soali dashti bepors ke
شما
خب چطور؟
مجتبي كريمي
man riiiiiiiz tarin soal
ro mikham beporsam
man be shoma migam
4515 sal pish
ok
?
شما
گفتم الانم میگم وقتی چیزرو ندونم میگم نمیدونم ما در بین پیامبران با سن و سال و .... کاری نداریم با این کار داریم که چه کسی حرف راست رو گفته چه کسی دروغ و به دنبال حقیقت هستیم نه دنبال تاریخ
مجتبي كريمي
aval beporsam tahsilate shoma doste azizam cheqadre jesaratan?
شما
لیسانس حقوق
مجتبي كريمي
tarikh/elm/sanad bayan gare haqiqate doste azizam
شما
حاللا من سوال میپرسم ولی نه از کتاب خودمون از کتاب شما
مجتبي كريمي
man lisanse ravanshenasi va foqe lisanse ravabet beynol melal hastam
az ashnaeton khoshhalam
شما
ممنونم همچنین
مجتبي كريمي
man beporsam
kheyli kotah
va mokhtasar
شما
نه الان من بپرسم
مجتبي كريمي
bad dar khedmatam
شما
بفرمایید
مجتبي كريمي
befarmaeed
شما
شما بفرمایید
مجتبي كريمي
azizi
ebrahim 4515 sal pish zist mikarde
va masih chand sal pish?
شما
شما گفتید 4515 سال اما نگفتید قبل از میلاد یا بعد از میلاد
یا از الان
مجتبي كريمي
man tarikhi ke donya sabt karde goftam
az be emrooz
4515 sal pish
ok?
شما
حب پس 4515
مجتبي كريمي
va masih 2015 sal pish
ok?
شما
چطور؟
مجتبي كريمي
azat khahesh mikonam ba ham pele pele pish berim
شما
باشه
مجتبي كريمي
azizii
doroste?
شما
نه من متوجه نشدم
مجتبي كريمي
masih 2015 sal pish zist mikarde
tebqe taeede tarikh va bozorgane ahle elm
شما
بزرگان اهل علم از نظر شما چه کسانی هستند؟
مجتبي كريمي
daneshgah ha va hayaate elmi ke emrooz tarjomeye dorose onharo shoma va dostaneton dar iran motalee mikonid
khob kheyli jalebe
ke yeki az dostane ahle hoqoq emshab ba man varede sohbat shode
مجتبي كريمي
shohare khaleye azize man ham az ahle fane reshteye khode shoma bodan ke sal 93 fot kardan
az bozorgane fane hoqoq dar iran
شما
ممنونم اما صحبت های ما در مورد دینمون بود نه در مورد تاریخ
مجتبي كريمي
mishe baraye man tarifi az taede gozashte begi?
ke che chizi gozashteye man va shomaro sabt karde?
va tarifi az nostalzhi?
شما
چیزی که همه چیزرو ثبت کرده لوح محفوظ خداونده که در اون تمام انسانها و اعمالشون ثبت شده
مجتبي كريمي
looh che chizi hast?
شما
در کتاب ما(قرآن کریم) گفته شده لوح محفوظ لوحی هست که تام اعمال انسانها از ثبت شده و خداوند اون رو به هر معترضی نشون میده تا اعمالش رو بسنجه
مجتبي كريمي
smiley-lol
nashod dige
pas
bahse ma batele
man esme sharifet ro nemidonam doste azizam
vali
شما
مشکلی نیست اما کلا شما سوالاتتون اصلا ربطی به سوالات من ندارن
و حالا شما چند سوال پرسیدید که هیچ کدوم دینی نبودند و من یک سوال از شما پرسیدم و شما جواب ندادید
مجتبي كريمي
in ro be onvane ye doste elmi behet migam ke dalile dar ja zadane dostane azize ma dar irane eslami bekhatere ine ke faqat va faqat khodeshon ro dar hesare lohi ke shoma migid mibinand
man az khanevadeye amir nasere katoziyan hastam doste azizam
va asheqe ham vatananam hastam
شما
خیله خب من سوال دارم
مجتبي كريمي
sdoa mikonam ke khodavande man zehne onha ro baz kone ta cheshm be haqiqat ha baz konan
شما
باشه شما دعا کن ولی اول به سوال من جواب بده
مجتبي كريمي
dar khedmatam
شما
حضرت زهرا رو میشناسید؟
منتظرم
مجتبي كريمي
bale man az asil tarin risheye shie dar iran bodam
vali alan khodaro shokr nistam
mishnasam doste aziz
شما
خیله خب پس میدونید که همسرش هم حضرت علی است
مجتبي كريمي
bale
شما
طبق روایات ما شیعیان چند امام داریم؟
مجتبي كريمي
12 ta bood ta zamani ke man bodam
شما
خیله خب تا زمانیکه شما بودید
آخرینشون اسمش چیه؟
منتظرم
مجتبي كريمي
smiley-lol
mahdi
شما
خب پس مهدی دوازدهمین امام ما شیعیان هست
درسته؟
مجتبي كريمي
injori migan
va man shenide bodam tebqe tarikh
tarikhi ke faqat eslam taed mikone
شما
خب انگار شما خیلی از ترفندهای روانشناسی در صحبت هاتون استفاده می کنید عیبی نداره
حالا سوالی که میخاستم از کتاب خودتون بپرسم رو میگم
انجیل یوحنا باب 14 و 15 و 16 رو خوندید؟(مکاشفات یوحنا باب 12)
میگه زنی که خورشیید را در بر دارد و ماه زیر پاهایش است
در سرش تاجی از دوازده ستاره دارد
فرزندی به دنیا خواهد آورد که تمام زمین را به عدل و داد خواهد رساند
مجتبي كريمي
bale
aziz
on farzand masih khande shode bozorgvar
شما
حالا میشه به من بگید در تمام تاریخ در تمام ادیان در تمام مذهب ها کسی هست که بجز حضرت زهرا و مهدی بحنا؟
مجتبي كريمي
azize del
bozorgvar
doste azizam
yohana ki boode?
baraye man bego aval
شما
عجیبه شما که مسیحی هستی نمیدونی انجیلی به نام یوحنا داریم
مجتبي كريمي
man midoonam
شما
انجیل یوحنا باب 14 و 15 و 16 به مطلبی که گفتم اشاره کردهد برید و از کتابخونه بگیرید
مجتبي كريمي
az shoma miporsam ke baraye man bgi yohana ki hast aya?
man enjil ro hefz hastam
شما
یکبار جواب این سوالتون و دادم و گفتم که تاریخی نپرسید من در خدمتم تا سوالات دینی بپرسیم و لطفا در تاریخ تفره نرید
مجتبي كريمي
smiley-lol
dar yohana 14 15 16
hamchin chizi nadarim azize delam
شما
حتما نخوندی
مجتبي كريمي
ketabe enjili ke dar khedmate shomast
talife jomhori eslami irane
smiley-lol
شما
نه عزیزم انقدر هواسمون بود که بریم از یهود بگیریم که هم دشمن شماست هم دشمن ما تا بدونیم چه کسانی به حقیقت نزدیکترن
مجتبي كريمي
man enjil ro ke az 27 ketab tashkil shode hefz hastam
vali hamchin chizi ke shoma bayan mikonid ro dar on bayan nashode
mishe qeyr az bab aye bedid doste azizam?smiley-wink
شما
و شما هنوز جواب سوال اولم رو نداید
مجتبي كريمي
kodom soal?
shoma hamin ro porsidid dige
manam goftam nist hamchin chizi dar yohana
agar hast aye bedid
شما
نه قبل از صحبتمون یک سوال پرسیدم که اگر برگردید به بالاترین قسمت چت حتما ملاحضه خواهید کرد چرا شماها میگید عیسی پسر خداست؟
مجتبي كريمي
shoma shak darid?
فارسی کم می‌تونم تایپ کنم دیگه شما ببخشیید(مسیحی )
شما
اشکالی نداره
خب چرا میگید پسر خداست؟
مجتبي كريمي
shoma aya shak darid?
شما
سوالی کردم که اگر شما درست بگید ازش پیروی کنم
مجتبي كريمي
maryame bakere chtor abestan shod?
شما
طبق قرآن ما بصورت الهی
بدون تماس
مجتبي كريمي
chetor?
شما
 
بدون تماس با مرد
مجتبي كريمي
ok
شما
مریم به مکانی رفت و چند نفر بر مریم نازل شدند و گفتند که ما تورا به فرزندی دانا بشارت خواهیم داد
مجتبي كريمي
pas in ro shoma midonid ke rohe khodavand dar mardam jay gereft ta isa masih be donya biyad
شما
خب
مجتبي كريمي
ok
شما
آره
مجتبي كريمي
pas farzandi ke az maryam be donya omad farzande khodavand khande shod
tebqe ayate shoma
شما
نه هرگز طبق ایات ما عیسی پسر خدا خوانده نشده
و بارها در قرآن کریم گفته شده که عیسی پسر خدا نیست
مجتبي كريمي
motmaeniii?
شما
لطفا چیزیرو که نمیدونید به قرآن ربط ندید
صددرصد
مجتبي كريمي
shoma bar qoran kamelan eshraf darid?
شما
اگر متنی خلاف پیدا کردید بهم نشون بدید
مجتبي كريمي
(این قسمت توسط مسیحی ارسال شده)
سورۀ بقره آیۀ 116 :
" گفتند که خدا فرزندی گرفت..."
سورۀ انعام آیۀ 101 :
" پدید آورندۀ آسمانها و زمین است.چگونه او را فرزندی باشد و حال آنکه او را همسری نیست."
سورۀ مریم آیۀ 35 :
"نسزد خداوند را که فرزندی برگیرد."
شما
نمیدونم شما قرآنتونو از کجا آوردید
مجتبي كريمي
سورۀ یونس آیۀ 68 :
" گفتند که خدا فرزندی برگزیده است."
سورۀ کهف آیۀ 4 و5:
"...و کسانی را که گفتند :خدا فرزندی اختیار کرده است بترساند .نه خود به آن دانشی دارند و نه پدرانشان داشته اند.چه بزرگ است سخنی که از دهانشان بیرون می آید و جز دروغی نمیگویند "
شما
اما الان کل آیرو براتون میننویسم
مجتبي كريمي
سورۀ مریم آیات 88 تا 92 :
" گفتند :خدای رحمان صاحب فرزندی است.هر آینه سخنی زشت آورده اید.نزدیک است که از این سخن آسمانها بشکافند و زمین شکافته شود و کوهها فرو افتند و در هم ریزند.زیرا برای خدای رحمان فرزندی قایل شده اند.خدای رحمان را سزاوار نیست که صاحب فرزندی باشد."
سورۀ الزخرف ایۀ 81 -83 :
"بگو اگر خدای رحمان را فرزندی می بود من از نخستین پرستنده گان می بودم.پس رهایشان کن تا به همان سخنان باطل مشغول باشند و به بازیچه سرگرم ،تا آنروزی که آنها را وعده داده اند برسد."
سورۀ الزمر آیۀ 4 :
" اگر خدا میخواست که برای خود فرزندی برگیرد ،از میان مخلوقات خود هر چه را که میخواست برمی گزید.اوست خدای یکتای قهار."
شما
وگروهی به دروغ گفتند که خدا دارای فرزند است(شمارو میگه)او پاک و منزه است این در مورد آیه ای که از بقره گفتید
مجتبي كريمي
دوست عزیزم من حفظ قرآن بودم(مسیحی نوشته)
شما
متاسفانه انگار چپکی یاد گرفتید
مجتبي كريمي
smiley-lol
شما
واما در مرود سوره زخرف
چقدر خوب بود که شما چند تا آیه قبلش رو هم میخوندید
که داره این رو از زبان یک کافر میگه
در مورد بقره
وگروهی به دروغ گفتند که خدا دارای فرزند است(شمارو میگه)او پاک و منزه است این در مورد آیه ای که از بقره گفتید
مجتبي كريمي
من واقعا نمیدونم چی‌ بگم خدمت شما ولی‌ متاسفانه تعصّب و تفاسیری که شما از قرآن دارید بسیاار زیاد ولی‌ ما در کل دنیا از ارتدکس پروتستان و کاتولیک یک تفسیر داریم(مسیحی نوشت)
شما
من اصلا تفسیر نکردم بلکه عین ایه رو فرستادم(رعد نوشت)
مجتبي كريمي
smiley-wink
شما
لطفا هرگز نگید حافظ قرانید تمام آیات رو دارید اشتباه میگید
در مورد زمر
بهتر بود بقیه ایه رو هم میفرستادید
شما
که میگه اما او از هرگونه نقص و آلایش پاک و منزه است
مجتبي كريمي
az bahs besyar khoshhal misham va asheqe bahse por natije hastam va khodavandam isa masih ro shokr mikonam ke az haminja nazdik be 20 nafar ro besharate masihe khodavand dadam va rahe nejat ro hediye dadam be on dostan
vali onha
khodeshon ro be khab nazade boodand
balke khab bodand azize del
شما
گفتم که من جواب سوالاتتون رو هم دادم حالا یه سوال دوباره از خود مسیح و مسیحیت
مجتبي كريمي
man javabi nagereftam az soalatam
shoma bar tarikh shak darid
balke mohamad
va ali
va zahra
bar gerefte az tarikh hastand
hamechiz az tarikh gerefte shodand
شما
گفتم که من با تاریخ(تاریخ از لحاظ زمان ) کاری ندارم که کی کی به دنیا بوده کجا بوده و ... من به دنبال حقیقتم که حقیقت رو در دستان مولایم علی و شمشیر حسین و قیام مهدی پیدا کردم
و سوالات ما هم دینی بود نه تاریخی
شما بردید توی تاریخ
مجتبي كريمي
azizam
doste aziiiiz
bozorgvar
doste tahsil kardeye man
shoma maniye tarikh ro midonid shieye ali aya?
smiley-lol
شما
اونها از تاریخ نیستند مجتبی جان اونها تاریخ رو ساختند
مجتبي كريمي
smiley-lol
شما
منم گفتم که شما از دینتون کم آوردید و رفتید دنبال تاریخ
این عادت مختص شما مسیحی هاست
و لا غیر
مجتبي كريمي
na doste aziz
shoma bar gerefte az tarikh hastid
motasefane shoma az inke be haqiqat rojo konid tars darid
man baraton faqat mitonam doa konam
شما
نه ما از تاریخ تجربه کسب میکنیم تا فردای بهتری رو رقم بزنیم
مجتبي كريمي
chon dost nadarid ba haqiqat pish berid
na
shoma
شما
اما انگار شمایید که از تاریخ خودتون و از صحبت با یک شیعه علی ترس دارید
مجتبي كريمي
tarikh ro rad mikond
smiley-lol
ali
smiley-lol
man manteqi
شما
آیا در جوابهای من چیزیرو دیدید که تاریخ رو رد کرده باشه؟
مجتبي كريمي
ye harfi zadam be shoma
شما
مطمعنا نه (رعد نوشت.در جوابهای من چیزی رو دیدید که من تاریخ رو رد کرده باشه؟ مطمعنا نه)
مجتبي كريمي
shoma migid hamash man shieye ali hastaamsmiley-lol
شما
بهش افتخار میکنم
مجتبي كريمي
kheyli ham khobeafariin
pas
faqat be ye chizi emshab boro fekr kon toye rakhte khab
bashe?
begam?
ejaze hast?
aya?
shieye ali?
شما
بفرماییدچ
مجتبي كريمي
smiley-lol
azizii
kheyliiiiii sade
شما
چه بهتر
مجتبي كريمي
kheylii asoon
شما
چقدر خوب
مجتبي كريمي
kheyliiii pishe pa oftade
شما
عالی
مجتبي كريمي
ebrahim 4515 sal pish zist mikard
masihe khodavand 2015 sal pish
eslam cheqadr omr dare shieye ali?smiley-lol
smiley-wink
شما
سوالتون اصلا سخت نبود و بجای رخت خواب همینجا جوابتون رو میدم
مجتبي كريمي
sakhte
chon estenbat ehtiyaj dari
baraye khodet
شما
مطمعنا یک پسر از پدرش مسائل دقیق تری رو تجربه میکنه چون تجربه پدرش + تجربه خودش
مجتبي كريمي
baraye kasre mizane majholiye tarikh
va din
smiley-lolharfet bahal boodsmiley-lol
hala javab ro bede aziiize del
شما
شما دید که دارید تو دین کم میارید و کلا از دین چیزی نمیدونید حالا میگید تاریخ و دین تا جای خالی مغزتون از دین رو هم با این طرز تفکر روانشناسی پر کنید
خیله خب جواب
خوب بخونید
مجتبي كريمي
smiley-lol
شما
مطمعنا یک پسر از پدرش مسائل دقیق تری رو تجربه میکنه چون تجربه پدرش + تجربه خودش
مجتبي كريمي
bashe shoma dorost migid
khob ino ke goftii
javabe mano bede
شما
و یک درخت ریشه هاش خیلی زیادن
مجتبي كريمي
eslam cheqadr omr dare
smiley-lol
شما
ولی تا میوه ندن برای زندگی انسانها به جز اکسیژن فایده ای ندارن
دارم جوابتونو میدم
مجتبي كريمي
smiley-lol
dadashe golam
azize delam
eslam cheqdr omr dare?
smiley-lol
شما
زرتشت مسیح و یهود و حنیف همگی ریشه ای بودند برای اسلام
شماها که تو ریشش گیر کردید در زمین فرو رفتید
مجتبي كريمي
smiley-neutralsmiley-crysmiley-neutral
smiley-lolsmiley-lol
شما
ما که دنبال میوشیم روی زمین زندگی میکنیم
مجتبي كريمي
man soalam roshan booda
ma kafar
ma bi rishe
ma aslan miveye kal
smiley-lol
bashe
qaboool
شما
من جوابام منطقین میتونید به عالم ترین شخص دینیتون بدید نه یکی مثل خودتون
مجتبي كريمي
mosalmone shieye alii tarikhe eslam ro nemidon
man motasefam baraye khodam ke 25 saaaal shieye ali bodam va nemidonestam va 5 sale ke midoonam
شما
عمر ریشه (مسیح) زیادتر از میوش (اسلام) است اما مردم میوه درخت را میخورند نه خود درخت رو
مجتبي كريمي
smiley-lol.
شما
مشکل شماها اینکه حتی خود درخت رو هم نمیخوری میری دنبال ریشش
که وقتی اونها رو داری میخوری کرم های داخل زمین تورو میخورن
مجتبي كريمي
dost dari bahse falsafi konim?
smiley-wink
شما
انگار شما بد جوری توی مسائل دینی کم آوردید منم اینجا بودم که بحث دینی کنیم نه فلسفی نه تاریخی نه اجتماعی و نه هیچ چیز دیگه در کل از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم آقا مجتبی
اینو یادت باشه هنوز خون حسین (ع) خشک نشده
مجتبي كريمي
man esme shoma ro nemidoonam
شما
رعد
مجتبي كريمي
smiley-lol
hosein
shamshir
khoon
jang
daesh
al qaede
are midoonam
khoshk nashode
hamchenan mikoshand
edam mikonand
sar miborand
atish mizanand
مجتبي كريمي
hame mibinand
doste azizam
eslam 1400 sal qedmat dare
man soalam in bood
شما
, lk [,hfd nrdrjv nhnl
و من جوابی دقیقتر دادم
مجتبي كريمي
3115 saaaaal
ekhtelaf
ebrahim
koja booood
ke kabe ro baraye mohamade shoma tamir kone ya besaze ya har kare dige
smiley-lol
manteqi bash
be in soal fekr kon
be chalesh keshide mishe fekret
مجتبي كريمي
az khodavand isaye masih mikhm ke emshab qalbet ro lams kone
va barat doaye barekat mikonam
شما
در تمام دنیا شما تنها کسی هستید که امام حسین رو با اسم چندتا گروه تروریست آوردید
خداوند بالاتر چیزی است که کسی رو لمس کنه
مجتبي كريمي
ke cheshme to be donya va khodavande vaqei isaye masih baz beshe
in ro yadesh bashe
smiley-wink
شما
میدونی چرا داری از مسیح حمایت میکنی؟
مجتبي كريمي
hichkas be malakoote khodavand rah peyda nmikonad joz be vaseteye isa masih
شما
به همین خیال باش
مجتبي كريمي
smiley-lol
pa na pa
be vaseteye ali
smiley-lol
khoshhal misham bedoonam chera
شما
در روزی که مردم دسته دسته به بهشت وارد میشن امیدوارم من و تو با هم وارد بشیم و علی رو جلوی در بهشت ببینی
مجتبي كريمي
khodaye shoma faqat ya mikhad bokoshe ya faqat edam kone ya qesas kone ya habs kone midonii nin chiza be onvane shariat dar dorane mosa boode
va qabl az masih
vali masih feyz ro be tamame donya hadiye dad
omidvaram maniye feyz ro bedoni
smiley-lol
مجتبي كريمي
ameen baradar
شما
خب وقتی شماها ناموستون رو میدید دست بقیه بایدم چنین حرفی بزنید
در ضمن در مورد این بی احترامی ای که به امام حسین کردی و اسسمش رو با تروریست ها یکجا آوردی باید بدونی حضرت علی میگه:زمانی که پرچم های سیاه را دیدید از جای خود حرکت نکنید – به این معنا که دعوت آنان باطل است و نباید به کمک آنان بشتابید – سپس قومی ضعیف ظاهر می شوند که قلب هایشان مانند براده های آهن سخت است، آنها وفادار به هیچ عهدی نیستند، به حق فرا می خوانند در حالیکه از آن نیستند، اسامی شان، کنیه و نسبت هایشان از نام شهرها گرفته شده؛ تا اینکه در بین خود اختلاف نظر پیدا می کنند و خداوند خداوند اهل حق – هر کسی که بخواهد- را ظاهر می سازد…”
مجتبي كريمي
shoma gonah kar nistid shoma ham khoda tars hastid mesle man valiii rah ro faqat eshtebah mirid chon tahqiqi nadarid va dost nadari bidr beshi
شما
عزیزم کاری به این ندارم که سنت بیشتره اما بدون هزار برابر تو و امسال تو جلوم در مسائل دینی کم آوردن چون من حقیقت نگر بودم و شماها متعصب
مجتبي كريمي
namose man doste azizam khaharan va baradarane man hastabd ke dakhele iranand
shomaha hastid va khanevadehaye shoma
barat doa mikonam
ghalbet ro sakht nakon
شما
خب خوبه باز اینو میدونید
مجتبي كريمي
babaaaaasmiley-lol.
شما
قلبم به مثال رودی شده که انگار چشم نمیتونه ازش جدا بشه
مجتبي كريمي
to tarikhe dineto nemidoni
etelai nadari
pas
bahs
ba
hamchin kasi batele
vaqti migam pele pele yani pele pele
شما
نه اتفاقا تاریخ دینم رو میدونم اما شما در مورد تاریخ دین خودم از من نپرسیدید
مجتبي كريمي
smiley-lol
maqlate midoni chie?
man dar qom
شما
خوبه شماها کم میارید آخرشم میگید تاریخی و کلا از اصل موضوع جدا میشید
مجتبي كريمي
ye dars dashtam
شما
خب
مجتبي كريمي
ba ayatolah vahid khorasani
شما
مبارکه
مجتبي كريمي
va ayatolah hashemi shahrodi
شما
به سلامتی
مجتبي كريمي
ke ishon az asatide
bozorge zediyate maqlate pardazi boodand\
vali
شما
خب
مجتبي كريمي
ayatolah alavi gorgani migoftand ke ba in jamaat bayad be mesale khodeshopn bood
hala
manzoor chi bood
شما
بگو
مجتبي كريمي
inke man dost nadaram ba shoma be mesale khodet bashaam doste aziizaam
inke beporsam az yek shieye aliiiiiiismiley-lol
ke ayaaa
شما
خدا یه گره از کار من باز کنه یه گره از عقل شما
مجتبي كريمي
khodavande shoma va ali va hosein va mohamad
mitone sangi ro khalq kone ke natone boland kone?
khahesh mikonam monsef bash va tafre naro
شما
این صحبت وهابی هاست نه ما شیعه ها انگار به فرقه های اسلا م هم شما اشنایی نداردی
ندارید
من تفره نمیرم شما تفره میرید لطفا کاری که خودتون می کنید رو به من نسبت ندید
مجتبي كريمي
smiley-lol
شما
همه چیز به دست خداوند خلق شدند و هرگز سنگی خلق نخواهد شد مگر اینکه او بخواهد
مجتبي كريمي
ey khodaaaaaaaasmiley-lolsmiley-lol
fek konam sobh kelas darii
dir vaqte
smiley-lol
شما
سنگی از زمین جدا نخواهد شد مگر اینکه او بخواهد
مجتبي كريمي
man ba shoma doste aziz 8 saat ekhtelaf daram va mosaede vaqtam
شما
نه من کلاس ندارم در نرید بهتره
مجتبي كريمي
soale mano javab bede
in harfa chieeesmiley-lol
smiley-lol.
شما
من دارم جواب میدم شما هی میپرید وسط جوابم
مجتبي كريمي
khob vahabi chie
kone laqe mosalmone vahabi
شما
اون احمقی که گفته خداوند میتونه یه سنگی رو خلق کنه که خودشم بلند نتونه بکنه یک وهابی بود
مجتبي كريمي
smiley-lol
شما
و من واقعا از یک حافظ انجیل و حافظ(الکی)قرآن واقعا متعجبم که نمیدونه وهابی چیه؟
در ضمن وهابی چیزی نیست وهابی یک فرقه است
که داعش سربازانش هستند
مجتبي كريمي
mosalmone dooste man
mosalmooon
man midoonam
va be bot kadeye shoma ham raftam
jae ke 7 baar dore ham micharkhid
smiley-lol
شما
خب پس چرا چیزیرو که میدونید میپرسید مگر به عقل خودتون شکد دارید؟
مجتبي كريمي
na
شما
شک دارید؟
خب خدارو شکر
مجتبي كريمي
be etelaate shoma qate be yaqin shak daram
شما
میدونی چرا داری انقدر از مسیح طرفداری میکنی؟
شما
شک به اطلاعات من فقط در صحبت با منه و من میدونم که شما توی رختخواب متعجب ههستید از اینکه چطوری بعد از این همه وقت یکی داره باهاتون اینطوری صحبت میکنه
مجتبي كريمي
smiley-lol
looool
شما
نگهش دار برای خودت 
مجتبي كريمي
in yani jalebe
loool
smiley-lol
شما
خلاصه کنم اول که گفتید تاریخ تاریخ الانم که دارید تفره میرید از سوالاتی که ازتون پرسیدم
من دو تا سوال دیگه پرسیدم و شما جواب نداید
مجتبي كريمي
مسیحی نوشت:
من مجتبی‌ کریمی‌ از خانوادهٔ دکتر امیر ناصر کاتوزیان استاد مرتضی‌ کاتوزیان و و و هستم خیلی دوست دارم که با هم بحث کنیم ولی‌ متاسفانه اطلاعاتت کمه دوست عزیزم مطالعه رو زیاد کن مطمئنم که موفق میشی‌
دوست دارم که کمکت کنم ولی‌ باید اول خودت خودت رو به چالش بکشی از تعصبات دست بردار خودت رو درگیره اسم علی‌ حسین و و و نکن سعی‌ کن خودت باشی‌ و تحقیق کنی
شما
رعد نوشت:
راهی که رفتی رو من تو دبیرستان رفتم
انقدر محو اینجور بحث ها بودم که حتی برای دو روز کافر شده
ولی بعدا به جواب سوالاتم رسیدم
چون ا خدا خواسته بودم کمکم کنه در این راه
مجتبي كريمي
aفقط سعی‌ کن خودت باشی‌ خودت باشی‌ خودت باشی‌ تا بتونی‌ راه رو پیدا کنی‌
smiley-lol
شما
اگر آخر مسیحی شدنت حقیقت اسلام رو بفهمی حتی برای لحظه ای
اسلام رو رها نخواهی کرد
در ضمن پیامبر و علی و حسین بعد از اون کفر من بهم اثبات شدند البته من کافر نشدم و فقط برای مدت دو روز
شک کردم
شما
من خودمم میتونی از مسائل و مطالب وبلاگمم ببینی
من در تمام ایران جست و جو میکنم
در تمام دنیا و عزت رو جز در دستان خداوند(قدرت و علم)) نمیبینم
مجتبي كريمي
انسان شیرینی‌ هستی‌ ولی‌ متاسفانه برای بحث خیلی‌ زوده دوست خوبم چون امکان داره به این مساله برسی‌ که ز کجا آماده‌ام آمدنم بهر چه بود به کجا میروم آخر ننمائی وطنم
شما
اوه من اون مسائل رو زمان دو روز شکم تجربه کردم
که میشه نزدیک به هشت سال پیش
مجتبي كريمي
علی‌ حسین و محمد حکم به قتل شمشییر و خون دادند و میدهند پس امروز چشمت رو باز کن
شما
البته چقدر خوبه شما که داری از تاریخ بخونی یه جست و جحجویی توی گوگل بکنی و بنویسی لوح حضرت سلیمان برای پنج تن
مجتبي كريمي
شنیدم خامنه‌ای هم توی شکم مادر میگفته یا علی‌
smiley-lol
شما
اونها اگر شمشیر نداشتند کشته میشدند یادت باشه شمشیر به حق از شمشیر نا حق تفاوت داره مثل جنگ زبیر با حضرت علی
 
منم شنیدم کلیپش تو اپاات هست
آپارات
مجتبي كريمي
دوست دارم عزیزی برام ولی‌ کتاباتو از منابع رسمی‌ و ترجمه اصلی‌ بگیر بخون نه تالیف و ترجمهٔ ایران اسلامی شیعه علی‌
smiley-lol
شما
گفتم که من انجیل رو هم از ایران هم از مسیح و هم از یهود گرفتم
خیلی دوست دارم روز حسابرسی هم این خنده هات ر ببینم که تبدیل بهعزا شدند
مجتبي كريمي
ااا ولایت فقیه نماینده امام زمان دست شما درد نکنه ایشون از نمایندگان مهدی هستند
smiley-lol
smiley-winksmiley-lol
شما
من این حرفها و نزدم شما بازم بحث رو عوض کردی اما اشکالی نداره در مورد این هم باهاتتون بحث میکنم
مجتبي كريمي
اصلا ناراحتم کردی دل مهدی شکست با این حرفت مرد مؤمن
smiley-lol
شما
اولا کسی که گفته خامنه موقع بیرون اومدن گفته یا علی اللان به دستور ناطق نوری توبیخ شده
مجتبي كريمي
smiley-lol
شما
دوما
ولایت فقیه ساخت جمهوری اسلامیه و بعضی ها باهاش مخالفند
ولی کسی نمیتونه اعتراض کنه
مجتبي كريمي
naaaa
nashod
velayate motlaqeye aliye
smiley-lol
شما
چون تو ایران از این لحاظ کمی امنیتیه
حضرت علی (ع) فقط مهدی رو قائم میدونه
برو اینو هم توی گوگل سرچ کن سخنان حضرت علی
مجتبي كريمي
smiley-lol
شما هنوز سر این داستانا درگیرید دوستام
شما
تو فکر میکنی به سمت نور رفتی در حالیکه به سمت چراغی رفتی که نور اسلغام ازش دمید برگرد به دین خودت قبل از اینکه وفات کنی
ما درگیر نیستیم ماها همگی در خدمت حضرت مهدی هستیم حتی اگر هم نتونیم از یاراش باشیم لا اقل جلوی شماها کم نمیاریم
شما
چون امامانمون راه حقیقت رو به ما نشون دادند
و اما گفتی حضرت ابراهیم
آیا از حضرت ابراهیم اطلاعات کاملی داری؟
مجتبي كريمي
smiley-lol
befarmayd
yes
شما
بعد از انداختنش در آتش چه شد؟
مجتبي كريمي
atash?
smiley-lol
ina dastanaye qorane
baba jan
شما
آره آتش فرعون ا حضرت ابراهیم رو در آتش انداخت
مجتبي كريمي
yechi begam khatme kalam
bashe?
man alan begam?
شما
خیلی جالبه شما که قرآن رو قبول ندارید
مجتبي كريمي
smiley-lol
شما
از خودتونم که چیزی کامل نمیدونید
مجتبي كريمي
masih goft bad az man
شما
حاا
حالا
مجتبي كريمي
payambarane doroqin miayand
be mesale mohamad
va digaran
شما
این موضوع رو تو تمام ادیان و بخصوص تاریخ تایید کردند
مجتبي كريمي
enjil
va torat
kodom tarikh?
smiley-lol
jameatol tavarikh?
tarikhe tabari?
tarikhe osmani?
شما
همون تاریخ که آتش انداختن حضرت ابراهیم رو تایید میکنه
مجتبي كريمي
tarikhe moqole saberi?
smiley-lol
شما
خوبه کم اوردید از بحث دینی رفتید توی تاریخی بعدش فلسفی بعدش اجتماعی بعدش سیاسی الانم دیگه کلا عاجز شدید و رفتید دنبال مسخره بازی
مجتبي كريمي
ولی‌ شنیدم مادر حسین و زن علی‌ ...(این قسمت به خاطر حرمت حضرت زهرا (س) حذف گردید) بودن اینجور که فهمیدم نمیدونم اطلاعاتم هنوز کامل نشده که می‌شه فاطمه انگار
شما
حرومزاده آدم باش
تو نه تنها مسیحی نیستی بلکه کفر هم زیادیته
شما
میخاستم دعات کنم تا برگردی به اسلام
اما این کار رو نمیکنم و نفرینت میکنم
پایان صحبت ها
بعد از این صحبت ها این کاربر آفلاین شد و کلا فرار کرد که از صفحه عکس گرفتم و میتونید ببینید
 
 
 
بعد از بحث (البته صبح) من قرآن باز کردم در مورد صحبت با این شخص مسیحی و قرآن صفحه 179  اومد (به دست خط عثمان طه)
آیه 179: بلکه خدا کافران را کشت و چون تو تیر افکندی نه تو بلکه خدا افکند که مومنان را به پیش آمد خوشی بیازماید که خدا شنوای دعای خلق و دانا است.
 
 
و البته بهتره بدونید من قبل از بحثم به خداوند توکل کردم و به حضرت زهرا(س) توسل
و این صحبت بین من و اون مسیحی بود
 
به خاطر توهینی که به حضرت زهرا (س) داشت امیدوارم روزی برسه که شمشیری در قلبش فرو بره



:: برچسب‌ها: مدافعین زهرا ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : مدافع
تاریخ : 1 فروردين 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
عطر خوبی ها در تاریخ : 1393/12/24/7 - - گفته است :
سلام دوست مهربان احسنت به شما باریک الله
موفق باشین استفاده کردیم
ما از احوالات شما خبرداریم
پاسخ: سلام دوست عزیز خدارو شکر که مطالبم خوب بود براتون اما اون کسی که از احوال همه خبر داره خداست و امام زمان نه شما

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1393/12/13/3 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
لطفا افتخار بدیدو وبلاگ منم لینک کنید.وبلاگ شمارو لینک کردم
امیدوارم موضوعاتمون مورد قبول همه باشه
پاسخ: سلام دوست عزیزم منم شما رو لینک کردم تشکر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: